[OpenOffice] Errors als builds de Windows OO320M10 build 9477

Raül Cambeiro rulet a ono.com
dic gen 20 14:46:07 CET 2010

En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit:
> Re en concret, simplement que tu (o en Jordi també si té permisos)
> pugueu repassar els suggeriments pendents per aprovar. En perspectiva
> de la 3.2.1, clar...
> Concretament jo he traduït un poc a:
> http://www.sunvirtuallab.com:32300/ca/openoffice_org/setup_native/source/mac.po?translate=1&view=1
> però potser n'hi ha de més gent.

Ep,

Sí, jo també tinc permisos. El que no tinc és gens de temps per a
posar-m'hi aquests dies.

Un consell és que no feu servir els suggeriments al Pootle. Aprovar-los
és una tasca lenta i feixuga, perquè el Pootle és massa lent i es fa
incòmode. És molt millor descarregar-se el po, revisar-lo i treure les
fuzzy amb el Poedit, per exemple, i després tornar-lo a pujar
sobreescrivint (o bé passar-li el fitxer a algú que el pugui pujar). Un
segon consell és no fer servir mai l'opció "Uneix" per a pujar-los,
perquè va lenta i encara deixa fuzzies que s'han de tornar a revisar...

Mirant la wiki
http://www.softcatala.org/wiki/OO_Traducci%C3%B3_Programari sembla que
només queden dos fitxers per fer (un d'ells l'enorme cui.po que s'ha
agafat el Jordi, que només té fuzzies). El problema és que molts dels
fitxers els vaig enllestint un cop esgotat el termini, i no he tingut
temps de seguir-ho.

Perdoneu la desconnexió,
rul