[OpenOffice] Errors als builds de Windows OO320M10 build 9477

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dic gen 20 12:09:53 CET 2010

Re en concret, simplement que tu (o en Jordi també si té permisos)
pugueu repassar els suggeriments pendents per aprovar. En perspectiva
de la 3.2.1, clar...
Concretament jo he traduït un poc a:
http://www.sunvirtuallab.com:32300/ca/openoffice_org/setup_native/source/mac.po?translate=1&view=1
però potser n'hi ha de més gent.

Salut,

El 20 de gener de 2010 12:07, Jesús Corrius <jesus a softcatala.org> ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat