[OpenOffice] Errors als builds de Windows OO320M10 build 9477

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dic gen 20 11:41:14 CET 2010

Hola,

El 20 de gener de 2010 7:59, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> Hola,

> Jesús, hi ha tres opcions :)

> Per mi clarament la millor opció és la 1 i la 3.
>
> El que clar urgentment és finalitzar les cadenes del Pootle. M'agafo el
> svx/source/cui.po:
>
> http://www.softcatala.org/wiki/OO_Traducci%C3%B3_Programari
>
> Que el pujaré aquesta nit.
>
> Quins més són els urgents de fer d'aquí:
>
> http://www.sunvirtuallab.com:32300/ca/openoffice_org/
>
> ?

Aquest és el fitxer més important, hi haurà una gran diferència quan
estigui fet.

La resta no són tan importants, perquè surten molt de tant en tant.

Veient que és un problema nostre, i que la 3.2 està tancada, demanaré
a la Rafaella que ens faci una importació especial per a la 3.2.1 quan
estigui arreglat.

Jesús Corrius
http://www.corrius.org