[OpenOffice] Errors als builds de Windows OO320M10 build 9477

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dic gen 20 12:07:21 CET 2010

Ja he recuperat el meu password. Què necessites?

El 20 de gener de 2010 11:56, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.cat> ha escrit:

--
Jesús Corrius
http://www.corrius.org