[OpenOffice] Errors als builds de Windows OO320M10 build 9477

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic gen 20 07:59:50 CET 2010

Hola,

> Les cadenes aquestes estan "fuzzy" en el pootle. Les cadenes "fuzzy"
> no s'integren automàticament.
>
> Hi ha dues opcions:

Jesús, hi ha tres opcions :)

> 1. Arreglar les cadenes a saco, fer una integració manual i parlar amb
> el Pavel a veure si hi ha temps de posar l'sdf a la 3.2, que
> segurament no.
>
> 2. Fer el mateix i posar-ho només  a la versió de Linux de go-ooo.
> Parlo amb el René i altres i pim pam.
>
> 3. Arreglar-ho bé al pootle i demanar a la Rafaella que ho integrin a la 3.2.1.

Per mi clarament la millor opció és la 1 i la 3.

El que clar urgentment és finalitzar les cadenes del Pootle. M'agafo el
svx/source/cui.po:

http://www.softcatala.org/wiki/OO_Traducci%C3%B3_Programari

Que el pujaré aquesta nit.

Quins més són els urgents de fer d'aquí:

http://www.sunvirtuallab.com:32300/ca/openoffice_org/

?

Jordi Mas i Hernàndez. Bloc: http://gent.softcatala.org/jmas/bloc/