[OpenOffice] Errors als builds de Windows OO320M10 build 9477

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dic gen 20 08:27:29 CET 2010

Al 20/01/10 07:59, En/na Jordi Mas ha escrit:
> Hola,

> Jesús, hi ha tres opcions :)

> Per mi clarament la millor opció és la 1 i la 3.
>
> El que clar urgentment és finalitzar les cadenes del Pootle. M'agafo el
> svx/source/cui.po:
>
> http://www.softcatala.org/wiki/OO_Traducci%C3%B3_Programari
>
> Que el pujaré aquesta nit.
>
> Quins més són els urgents de fer d'aquí:
>
> http://www.sunvirtuallab.com:32300/ca/openoffice_org/

Relacionat amb el punt 3, és una qüestió anterior que ha quedat per
respondre:
http://llistes.softcatala.org/pipermail/openoffice/2010-January/000909.html

Qui té permisos d'aprovació de suggeriments del Pootle per al català?

Gràcies,
--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat