[OpenOffice] Fwd: Fitxer d'autocorrecció del català

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
div feb 26 12:08:42 CET 2010

> Ep,
>
> he trobat info a:
> http://translate.sourceforge.net/wiki/guide/openoffice.org
> Ara estic preguntant si això està al dia.

Ho vaig fer d'una altra manera, però així també hauria de funcionar.

> Podem provar de fer extensions abans de demanar pujar res.
> Uns exemples:
> http://extensions.services.openoffice.org/en/project/AutocorrectRomanian
> http://extensions.services.openoffice.org/en/project/EnglishAutocorrectList

És una opció, però primer la mouria internament en plan beta. Pensa
que l'autocorrecció és un tema delicat perquè et canvia les paraules
mentre les escrius automáticament. Si hi ha algun problema i no
funciona del tot fem, podem fer que l'OOo sigui inusable per part dels
usuaris.

S'ha de provar com a mínim:

- Que corregeix automàticament.
- Que es pot desactivar.
- Que es poden afegir, borrar, corregir paraules.

I bé, la resta d'opcions que ofereix OOo.

Jesús Corrius
http://www.corrius.org