[OpenOffice] Fwd: Fitxer d'autocorrecció del català

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
div feb 26 12:03:14 CET 2010

Ep,

he trobat info a:
http://translate.sourceforge.net/wiki/guide/openoffice.org
Ara estic preguntant si això està al dia.

Podem provar de fer extensions abans de demanar pujar res.
Uns exemples:
http://extensions.services.openoffice.org/en/project/AutocorrectRomanian
http://extensions.services.openoffice.org/en/project/EnglishAutocorrectList

Merci,

El 26 de febrer de 2010 11:59, Jesús Corrius <jesus a softcatala.org> ha escrit: