[OpenOffice] Fwd: Fitxer d'autocorrecció del català

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
div feb 26 12:37:33 CET 2010

 26 de febrer de 2010 12:08, Jesús Corrius <jesus a softcatala.org> ha escrit:

> Ho vaig fer d'una altra manera, però així també hauria de funcionar.

> És una opció, però primer la mouria internament en plan beta. Pensa
> que l'autocorrecció és un tema delicat perquè et canvia les paraules
> mentre les escrius automáticament. Si hi ha algun problema i no
> funciona del tot fem, podem fer que l'OOo sigui inusable per part dels
> usuaris.
>
> S'ha de provar com a mínim:
>
> - Que corregeix automàticament.
> - Que es pot desactivar.
> - Que es poden afegir, borrar, corregir paraules.
>
> I bé, la resta d'opcions que ofereix OOo.

Sí, totalment d'acord. Un .oxt que el tinguem al nostre FTP o web.
Només a extensions quan sigui prou estable. En parlo amb en Jordi Mas,
que sembla que va començar el tema d'autocorrecció.

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat