[OpenOffice] Fwd: Fitxer d'autocorrecció del català

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
div feb 26 11:59:06 CET 2010

Hola Toni,

Uf, no recordo com generar-ho. Crec que està al wiki d'OpenOffice.org
explicat en algun lloc. Pots buscar-ho tu i si no ho trobes, t'ajudo?

No fa falta compilar l'OOo per provar-ho. Hi poses el fitxer generat i
reinicies l'OOo.

Salut,

El 26 de febrer de 2010 11:46, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.cat> ha escrit: