[OpenOffice] Fwd: Fitxer d'autocorrecció del català

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
div feb 26 11:46:20 CET 2010

Hola Jesús,

tens cap lloc amb informació de com generar aquests fitxers a partir
d'una llista de paraules? Hi ha cap manera de fer proves amb una
instal·lació d'OpenOffice.org sense haver de compilar tot el programa
(potser sí els fitxers en qüestió).

Gràcies!

El 26 de febrer de 2010 11:42, Jesús Corrius <jesus a softcatala.org> ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat