[OpenOffice] Diccionaris a la versió en català

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
div feb 12 20:55:08 CET 2010

Ah!

Perfecte Jesús. Em pensava que es podia actualitzar paral·lelament a
l'OpenOffice.org.
De fet, com expliques, és el mateix amb les aplicacions Mozilla.

Quan hi hagi noves versions, aquest cap de setamana si tot va bé en
pujaré una com a estable
(http://www.cau.cat/blog/versi_de_proves_220_del_diccionari_ortogr_fic_lliure_per_a_la_llengua_catalana),
quin procediment cal seguir per actualitzar-ho al codi? T'assenyalo o et
passo quins i tu envies un bug?

Salut,

Al 12/02/10 19:24, En/na Jesús Corrius ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat