[OpenOffice] Diccionaris a la versió en català

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
div feb 12 19:24:20 CET 2010

Quin servidor d'actualització?

Els diccionaris que estan dins del codi font, com el català, funcionen
de manera different que una extensió normal d'OpenOffice.org perquè és
un paquet que conté totes les eines d'idioma, no només els
diccionaris. Això vol dir que s'han de combinar tots en una mateixa
extensió.

El 12 de febrer de 2010 19:17, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.cat> ha escrit: