[OpenOffice] Diccionaris a la versió en català

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dic feb 24 14:02:17 CET 2010

N'has pogut esbrinar res?
Has vist si era possible el canvi a self-hosted a:
http://extensions.services.openoffice.org/project/dict-catalan

Salut,

El 12 de febrer de 2010 20:55, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.cat> ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat