[OpenOffice] Procediment per fer el build de l'ooo?

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dic abr 21 21:04:33 CEST 2010

El bug s'ha d'obrir pel testing. Per a la traducció mai no s'ha fet i
sempre les han agafat. Tens algún enllaç a aquests bugs?

El 21 d’abril de 2010 21:00, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com> ha escrit: