[OpenOffice] Procediment per fer el build de l'ooo?

dic abr 21 21:00:12 CEST 2010

Ep
Dius que "no s'ha de fer res", però el bug s'ha d'obrir, no? O agafaran
les cadenes del Pootle directament quan els sembli?

Respecte al build que vas provar, he fet força més correccions a la
interfície, o sia que el definitiu t'agradarà encara més ;-)
De fet, encara estic fent canvis a la IU a mesura que vaig trobant
errades bo i traduint l'ajuda...

salut
jordi s

El 21/04/2010 20:57, en/na Jesús Corrius ha escrit: