[OpenOffice] Procediment per fer el build de l'ooo?

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dic abr 21 20:57:15 CEST 2010

En resum, si és vol fer un build amb les cadenes que hi ha al pootle,
no s'ha de fer res.

El SDF és perquè inclouen traduccions que no hi ha al pootle en el
moment de tancar-se la importació o canvis d'última hora.

Vaig provar l'últim build amb les cadenes integrades de la 3.2.1 i
està prou bé. Felicitats :)

El 21 d’abril de 2010 20:53, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com> ha escrit: