[OpenOffice] schart.po

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
dim abr 20 14:26:01 CEST 2010

Jordi,

Arregle això i ho puge jo mateix o vols pujar-ho tu? (ho dic simplement
perquè encara que tinga permisos, no sé si encara és el millor moment
per començar a pujar fitxers, amb l'altre ho vaig fer simplement perquè
sabia que no hi havia cap «risc»)

Salut,

Pau

El dt 20 de 04 de 2010 a les 13:00 +0200, en/na Jordi Serratosa va
escriure: