[OpenOffice] Actualització de fitxers al Pootle?

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
diu abr 18 08:31:08 CEST 2010

Bones,

Bé, ja l'he acabat. L'adjunte. No m'he matat a revisar-lo, però tampoc
no tenia coses molt complicades. Tinc permisos per pujar-lo, però abans
de fer-ho vull fer-vos preguntes:

1. Quin programa feu servir per traduir? He fet servir el poedit, tot i
que el Lokalize estava bé. L'únic problema era que a l'hora de desar-ho
em donava alguns errors amb les capçaleres

2. Podeu mirar la capçalera per si falla alguna cosa? (i si falla, podeu
dir-me el què per tindre-ho en compte?)

Salut,

Pau

El ds 17 de 04 de 2010 a les 19:36 +0200, en/na Jordi Serratosa va
escriure: