[OpenOffice] Sabeu on esta el paquet OOo_3.1.0_LinuxIntel_langpack_ca_deb.tar.gz?

Terra 1 torrecollons a terra.es
dll maig 25 01:50:13 CEST 2009

En/na Jesús Corrius ha escrit:

> Les últimes versions d'OpenOffice.org per Ubuntu van ser una mica
> desastre. Però, per exemple, a Debian i a altres distros funcionava
> bé.
>
> Això dels "forks" i la "versió oficial" és una mica relatiu perquè si
> l'únic que fas és canviar les icones, ja no estàs fent servir la
> versió oficial, sinó que és una versió modificada tot i que el codi
> sigui exactament el mateix.
>
> La meva opinió personal és que si tries una distribució i fan un
> desastre amb l'OpenOffice.org, per exemple, el què has d'intentar és
> [...]
Gracies Ismael per la puntuació, un dubte es sobre 1000 o sobre 1000000.
Fora conyes, jo no tinc cap problema d'ençà la 2.4, de posar les
versions oficials a Ubuntu, però sempre en castellà perquè no trobo el
paquet de català. Per fer-ho elimino tot el que trobo al synaptic de OOo
i després instal·lo els paquets dels DEB.

Jesús el problema continua sent l'anglès, per crear un issue ho has de
fer en la llengua de l'imperi i jo no hi arribo, per això m'ofereixo si
trobo com es fa de fer jo el paquet igual que suposo ha fet en Pavel i
penjar-lo on els traductors em digueu.

Salut

--

Pere

torrecollons a terra.es <mailto:torrecollons a terra.es>