[OpenOffice] Sabeu on esta el paquet OOo_3.1.0_LinuxIntel_langpack_ca_deb.tar.gz?

Miquel Escarrà quelet a gmail.com
dij maig 21 23:46:47 CEST 2009

En/na Terra 1 ha escrit:
> En/na Jesús Corrius ha escrit:

> Jo vaig tenir problemes amb l'OOo d'Ubuntu amb 6.4 i al final els vaig
> resoldre instal·lant la versió original del paquet, cada cop que obria
> el write es tornava boix el sistema i acabava penjant-se.
> D'altre banda la versió de Novell te pedaços que no son gaire estables,
> potser perquè esta mes orientada a redhat que a Debian.
> En altres llistes d'OOo recomanen instal·lar sempre la versió oficial i
> no els forks.
> En fi per això som a linux no, per poder triar.
> [...]

Pere,

Treballo amb la Debian sid i els paquets de la versió 3.1 i els traduïts
els trobo per repositoris corrents (ftp.fr.debian.org/main ), ara també
el paquet de les ajudes.

(a la darrera actualització m'ha aparegut un entrebanc per paquets
trencats que he resolt desinstal·lant i tornant a instal·lar, sempre des
de l'aptitude o el Synaptic). No entenc per què no trobes els paquets
als repositoris d'Ubuntu.

Miquel