[OpenOffice] Sabeu on esta el paquet OOo_3.1.0_LinuxIntel_langpack_ca_deb.tar.gz?

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
div maig 22 17:47:26 CEST 2009

> Jo no he tingut problemes especials amb la versió de l'Ubuntu (go-oo), que
> no tingués també amb la Windows (oficial).
>
> Ja sé que alguns recomanen usar la oficial en comptes de la go-oo, però
> l'últim cop que ho vaig intentar, vaig tenir problemes (suposo que no vaig
> saber desinstalar el que feia falta, i només el que feia falta, per allò
> dels conflictes)

Les últimes versions d'OpenOffice.org per Ubuntu van ser una mica
desastre. Però, per exemple, a Debian i a altres distros funcionava
bé.

Això dels "forks" i la "versió oficial" és una mica relatiu perquè si
l'únic que fas és canviar les icones, ja no estàs fent servir la
versió oficial, sinó que és una versió modificada tot i que el codi
sigui exactament el mateix.

La meva opinió personal és que si tries una distribució i fan un
desastre amb l'OpenOffice.org, per exemple, el què has d'intentar és
fer pressió per què a la propera ho facin molt millor. Això és,
queixar-se. Si al cap de dues o tres versions continuen igual, canvia
de distribució, perquè vol dir que no són serios.

--
Jesús Corrius
http://www.corrius.org