[OpenOffice] Sabeu on esta el paquet OOo_3.1.0_LinuxIntel_langpack_ca_deb.tar.gz?

Ismael Fanlo ifanlo a superalumnos.net
div maig 22 07:08:14 CEST 2009

Hola, Torrecollons!  :-)

Terra 1 escribió:

> Es que saps
> tinc una edat, 51,

+1 !

i soc dels que fèiem francès a cole. El portuguès
> l'he apres perquè estic subscrit també a una llista se shell script de
> brasil.

+++1 !!!

> Miquel:
> Si has seguit la conversa, veuràs que el que no vull es posar el que
> porta l'Ubuntu de OOo, sinó el oficial. No se si la versió de Debian es
> també un fork de go-oo, tu ho saps?

tinc entés que també, i crec que és la que utilitza Ubuntu

Jo no he tingut problemes especials amb la versió de l'Ubuntu (go-oo),
que no tingués també amb la Windows (oficial).

Ja sé que alguns recomanen usar la oficial en comptes de la go-oo, però
l'últim cop que ho vaig intentar, vaig tenir problemes (suposo que no
vaig saber desinstalar el que feia falta, i només el que feia falta, per
allò dels conflictes)

Sort,

--
Ismael Fanlo