[OpenOffice] Sabeu on esta el paquet OOo_3.1.0_LinuxIntel_langpack_ca_deb.tar.gz?

Terra 1 torrecollons a terra.es
div maig 22 00:35:45 CEST 2009

En/na Jesús Corrius ha escrit:
> Les traduccions estan al codi font d'OpenOffice.org i tothom que ho
> vulgui pot fer un paquet per Windows o Linux amb elles. Una cosa és
> que nosaltres no fem els paquets per linux perquè no tenim temps ni
> recursos i una altra és que tinguem recança.

Jesús:
Saps un lloc on s'expliqui com fer-ho, si ho aprenc a fer no tinc cap
problema en fer-ho, això si, si us plau, que no sia en angles, el meu es
molt limitat. entenc bastant be el francès i el portuguès. Es que saps
tinc una edat, 51, i soc dels que fèiem francès a cole. El portuguès
l'he apres perquè estic subscrit també a una llista se shell script de
brasil.

Miquel:
Si has seguit la conversa, veuràs que el que no vull es posar el que
porta l'Ubuntu de OOo, sinó el oficial. No se si la versió de Debian es
també un fork de go-oo, tu ho saps?

Salutacions a tots

PD: Et continuo dient Jesús, que moltes gracies a tu i la resta de
companys que feu les traduccions, sobre tot no voldria que us
ofenguéssiu, ni penseu, mira el penques aquest a sobre de no fotre brot
encara exigeix!.

--

Pere

torrecollons a terra.es <mailto:torrecollons a terra.es>