[OpenOffice] Sabeu on esta el paquet OOo_3.1.0_LinuxIntel_langpack_ca_deb.tar.gz?

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dij maig 21 23:44:01 CEST 2009

> De fet jo tampoc entenc perquè teniu recança els traductors de posar en
> algun lloc el paquet amb la traducció, les demés llengües be ho fan.
> I sobre tot  no pensis que son retrets el que et dic, os estic molt agraït
> per la tasca que feu. (Si de cas alguna cosa si emprenya es trobat la versió
> de windows i no la de linux)

Les traduccions estan al codi font d'OpenOffice.org i tothom que ho
vulgui pot fer un paquet per Windows o Linux amb elles. Una cosa és
que nosaltres no fem els paquets per linux perquè no tenim temps ni
recursos i una altra és que tinguem recança.

--
Jesús Corrius
http://www.corrius.org