[OpenOffice] Traducció de l'OpenOffice.org 3.1

Raül Cambeiro rulet a ono.com
dim gen 13 01:08:54 CET 2009

En/na GRANÉ i FRANCH Marta ha escrit:
> Pel que fa a l'ajuda, Raül, millor si aclarim de què t'ocupes tu i de què ens ocupem al TERMCAT. No sé si respecte del que vam quedar dijous hi ha hagut algun canvi. Ja ens ho diràs.

Hola Marta,

Doncs la veritat és que jo em vaig posar amb l'ajuda perquè vaig acabar
de traduir la interfície i encara tenia temps i ganes. També perquè no
sabia (o no ho recordava) que encara us n'ocupàveu des del Termcat.

Per tant, jo entenc que recuperem el model de la versió anterior:
l'ajuda és tota vostra i jo em dedicaré només a la interfície (amb qui
s'hi vulgui apuntar, és clar).

Ara bé, si us hi heu fixat, hi ha poques cadenes noves a la interfície,
de manera que suposo que ens la polirem ben aviat. Vull dir que si
necessiteu un cop de mà, quan acabi amb la interfície no tindria
problema d'incorporar-me a l'equip de traducció de l'ajuda sota els
vostres criteris (com ara allò del "per + infinitiu", que era un acord
que desconeixia, i qualsevol altra consideració que tingueu).

Però d'això darrer ja en parlarem quan acabem la interfície.

Salut,
rul

PD: Actualitzo les dues wikis i buido les taules d'assignació per a
començar amb aquesta tongada.