[OpenOffice] Nou fil desde openoffice 2.4 i salt

Terra 1 torrecollons a terra.es
dic abr 29 23:03:14 CEST 2009

En/na Jesús Corrius ha escrit:

> Les distribucions afegeixen configuracions i personalitzacions pròpies
> a l'OOo i a més les mantenen, corregeixen errors, problemes de
> seguretat, etc. i, més important, tenen persones dedicades a temps
> complet per fer aquestes tasques.
>
> El problema és que a Softcatalà no hi ha ningú a temps complet, la
> qual cosa fa que fer totes aquestes tasques que caldrien per fer una
> distribució responsable de l'OOo amb garanties no existeix. Ara mateix
> el què estem intentant és que ho faci tot OpenOffice.org i nosaltres
> simplement hagem de mantenir les traduccions.

> [...]
Gracies per contestar, no es el meu anim criticar la feina que feu
voluntàriament, però tu mateix has posat el dit a la llaga, son aquestes
configuracions pròpies les que molts cops l'espatllen i com que
vosaltres treballeu sobre la versió pròpia de openoffice  per això ho deia.
No hi entenc de com funciona el tema, però si vosaltres ja teniu les
cadenes traduïdes perquè no es poden adaptar a les versions de linux?.
Jo de angles en se el justet per llegir algun article i poc mes, però si
que podria ajudar, si algú m'explica com es fa a posar-ho en format DEB,
que es el que jo uso.
Hi si algú s'ofereix a pagar-m'ho també ho acceptaré.  :-P

--

Pere

torrecollons a terra.es <mailto:torrecollons a terra.es>