[OpenOffice] Nou fil desde openoffice 2.4 i salt

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dij abr 30 00:08:23 CEST 2009

> No hi entenc de com funciona el tema, però si vosaltres ja teniu les cadenes
> traduïdes perquè no es poden adaptar a les versions de linux?.

Jo ho són! Les cadenes de l'OOo d'Ubuntu, Debian o OpenSUSE són les nostres.

Si a vegades hi ha alguna diferència entre les nostres i les de, per
exemple, Ubuntu és per temes de sincronització.

La setmana passada va sortir l'última versió d'Ubuntu que porta l'OOo
en català. Avui la provo, veig que hi ha una falta, i la corregeixo.
La setmana vinent treiem una versió de Windows de SC on aquesta falta
ja no hi serà, però a Ubuntu sí, fins que ells tornin a sincronitzar
les cadenes de la base de dades d'OpenOffice.org, que pot ser cada X
mesos i potser no et trobaràs aquesta falta corregida fins a la
propera versió d'Ubuntu.

Vol dir que fem servir cadenes diferents? No.

--
Jesús Corrius
http://www.corrius.org