[OpenOffice] Nou fil desde openoffice 2.4 i salt

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dic abr 29 22:37:13 CEST 2009

> Sense anim de segrestar el fil.
>
> Perquè a softcatala no hi ha les versions de linux d'openoffice?, les que
> donen les distribucions no son l'original.

Les distribucions afegeixen configuracions i personalitzacions pròpies
a l'OOo i a més les mantenen, corregeixen errors, problemes de
seguretat, etc. i, més important, tenen persones dedicades a temps
complet per fer aquestes tasques.

El problema és que a Softcatalà no hi ha ningú a temps complet, la
qual cosa fa que fer totes aquestes tasques que caldrien per fer una
distribució responsable de l'OOo amb garanties no existeix. Ara mateix
el què estem intentant és que ho faci tot OpenOffice.org i nosaltres
simplement hagem de mantenir les traduccions.

P.D: Si algú em vol pagar un sou raonable per treballar a temps
complet en l'OpenOffice.org, llavors en podem parlar ;) Si no, ho
sento, però tinc el temps que tinc, i ja em ve just per anar fent els
builds de Windows, que per cert el 3.1 original sembla que està
trencat en el meu sistema i em tocarà arreglar-lo abans de fer la
versió en català.

Salutacions,

--
Jesús Corrius