Re: [OpenOffice] Desincronització cadenes helpcontent2!

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dll oct 20 11:45:14 CEST 2008

El 20 / octubre / 2008 08:41, GRANÉ i FRANCH Marta
<mgrane a termcat.cat> ha escrit:

> [...]
>
> No ens és possible prioritzar el tancament d'uns fitxers abans que d'altres, com se suggeria en un missatge anterior. No revisem els fitxers sinó la documentació ja incorporada en la versió construïda de prova. I anem aplicant esmenes als fitxers afectats.
>
> Pel que fa a la interfície, l'equip de traducció del TERMCAT proposa esmenes, que després Softcatalà incorpora (fins ara, la Sílvia Miranda).

D'acord.

> 2) Versió 3.0 difusió:
>
> Pel que fa a la versió que es vol presentar el dia 30, ens sembla important que inclogui els fitxers de documentació al màxim d'actualitzats. Ens hauríeu d'indicar en quina data límit els prendreu del Pootle per construir-la, i així hi podem pujar els fitxers en l'estat més avançat possible (encara que previ al tancament del 4 novembre). Ens en podeu dir alguna cosa?

No tenia previst actualitzar les cadenes del Pootle un altre cop si
hem de tenir la versió enllestida pel 30 d'octubre. Ho puc fer, però
hauria de ser aviat. Pensa que les versions han de passar per un
procés de proves i triga uns dies.

> Una pregunta: Per què no es pot endarrerir la presentació prevista per al 30 uns dies, i així ja podria incorporar totes les esmenes d'interfície i documentació, més temps per fer aquesta sincronització... No hi guanyaríem??

Jo el primer de novembre marxo a la Xina. Estic a l'OpenOffice.org
Conference 2008 a Beijing i després a Shangai i Hong Kong i no torno a
Barcelona fins el dia 17. Si haig d'agafar les cadenes i fer una
versió, fer proves, etc. sent realistes estem parlant de presentar-ho
per Nadal.

A mi personalment m'és igual, però segurament és molt tard.

--
Jesús Corrius
http://www.corrius.org/bloc/