Re: [OpenOffice] Desincronització cadenes helpcontent2!

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
diu oct 19 19:11:05 CEST 2008

Hola a tots,

Perdoneu per haver trigat tant en contestar aquest missatge, però m'ho
volia rumiar una mica i també tenir prou temps de mirar-ho tot amb
tranquil·litat.

Bàsicament, hi ha hagut un error en el procés i prou benvingut serà si
això ens ajuda a no tornar a cometre el mateix error en el futur. Crec
que el detallat anàlisi del Raül en els diferents missatges que ha
anat enviant explica prou bé què ha anat malament i perquè.

Com continuem a partir d'ara? Bé, la meva proposta és ben simple,
deixem que els traductors facin la seva feina amb el què tenen ara i,
després jo ho arreglarem nosaltres i actualitzarem el Pootle. Crec que
és important, i ara més que mai, deixar que els traductors facin la
seva feina amb tota la tranquil·litat del món i no marejar-los més amb
temes complexos d'enginyeria.

Què en penseu?

Jesús Corrius
http://www.corrius.org/bloc/