[OpenOffice] Desincronització cadenes helpcontent2!

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div oct 17 14:14:27 CEST 2008

Hola,
> No he acabat d'entendre del tot de què va això, però tingueu en compte
> que jo modifico els fitxers de la interfície de tant en tant, per
> aplicar-hi les esmenes que detectem, i els pujo al Pootle.

D'acord. Per això mateix comentava que "si finalment executes aquesta
opció si us plau avisa a la llista perquè mentre la fas ningú pugi ni
baixi res del Pootle."

Vull dir, que si decidim arreglar els fitxers PO de la interfície cal
aviar a la llista i demanar que durant una finestra de temps definida
aquests no es toquin.

> Entenc que de moment no puc tocar cap fitxer del Pootle; quan pugui
> modificar-los, ja m'avisareu (i ja em direu de quina manera ho haig de
> fer). Jo pensava aplicar-hi totes les modificacions que calgués a finals
> de la setmana vinent...
Ara mateix pots fer modificacions, si decidim que no es podem tocar
avisarem.

Jordi Mas i Hernàndez. Bloc: http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Desè aniversari de Softcatalà -> http://10anys.softcatala.org