[OpenOffice] Desincronització cadenes helpcontent2!

Sílvia Miranda silvia a softcatala.cat
div oct 17 13:39:51 CEST 2008

Hola,

> Si s'executa cap solució, com la proposada pel Raül i amb espera del
> comentari del Jesús, hauria d'aplicar-se només a la interfície.

> Nota: Raül, si finalment executes aquesta opció si us plau avisa a la
> llista perquè mentre la fas ningú pugi ni baixi res del Pootle.

No he acabat d'entendre del tot de què va això, però tingueu en compte
que jo modifico els fitxers de la interfície de tant en tant, per
aplicar-hi les esmenes que detectem, i els pujo al Pootle.

Entenc que de moment no puc tocar cap fitxer del Pootle; quan pugui
modificar-los, ja m'avisareu (i ja em direu de quina manera ho haig de
fer). Jo pensava aplicar-hi totes les modificacions que calgués a finals
de la setmana vinent...

Ja direu.

Salut,

---