[OpenOffice] Desincronització cadenes helpcontent2!

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic oct 15 11:17:01 CEST 2008

Hola,

> El segon suposa una mica més de feina i traduir alguna cadena més
> (~25). Arreglar-ho afegiria traduccions pendents i potser alguna
> cadena canvia una mica (fuzzy), però són molt poques.
>
> Sóc partidari d'anar sincronitzant a mà...

Jo marxo a Chennai dilluns i no torno fins finals de mes. O sigui, deixo
en les vostres mans la solució que creieu millor.

Si us plau, document-lo perquè de cara a la 3.1 no ens torni a passar.

Jordi Mas i Hernàndez. Bloc: http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Desè aniversari de Softcatalà -> http://10anys.softcatala.org