Re: [OpenOffice] Desincronització cadenes helpcontent2!

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dic oct 15 10:56:37 CEST 2008

> Hola,
>
> Mirant el Pootle m'he adonat que el nombre total de cadenes en català no
> coincideix amb la resta. En concret:
> Llengua                    ca        la resta    delta
> Total de paraules        426063    429018        2955
> Total de cadenes        44400    44760        360
>

> Els fitxers afectats són els següents (cadenes,paraules pendents) [1]:
> sbasic/shared.po (1,1)
> scalc/01.po (1,26)
> scalc/guide.po (3,61)
> schart/01.po (17,207)
> shared/explorer/database.po (0,15)
> [...]

També hi ha fitxers del UI que estan trencats, ho he vist fent la
versió en català per Windows. En principi no sabia perquè, però ara
veig clar que molt probablement és el mateix problema.

S'ha d'anar amb molt de compte amb això si no voleu estar perdent un %
elevat de les cadenes traduïdes cada nova sincronització o, pitjor,
que les cadenes semblin correctes al Pootle però després no es pugui
fer un build amb elles, com passa ara mateix (no dic que pugui passar,
dic que ja està passant) en alguns mòduls.

Deixar que el Pootle faci les sincronitzacions al meu entendre és un
error, les sincronitzacions s'han de fer a mà offline i *només* pujar
al Pootle cadenes correctament sincronitzades. És important entendre
que encara que estigui perfectament traduït, *un PO que no està
sincronitzat no és correcte* i no es pot acceptar com a bo de cap de
les maneres.

Si no es va amb compte al final ens trobarem que les cadenes al Pootle
estan bé, però els builds cada vegada surten amb més errades i cadenes
sense traduir i ningú sap perquè.

--
Jesús Corrius
http://www.corrius.org/bloc/