[OpenOffice] Desincronització cadenes helpcontent2!

Raül Cambeiro rulet a ono.com
dic oct 15 11:12:29 CEST 2008

Hola,

> Hi ha com a mínim dues solucions:

Proposo una tercera opció, a veure si els meus supòsits són certs...

Si els d'OOo, com crec, ja no han de tocar el Pootle fins a una propera
versió i si el Jesús ja ha extret el que calia del Pootle com estava,
podem fer servir el Pootle mateix per a corregir aquestes errades i, com
a poc, conservar una còpia correcta (independentment de si la fem servir
ara o no).

Quan actualitzin per a la 3.1, el desgavell està gairebé assegurat... Si
conservem una còpia de "com hauria hagut d'estar", crec que podrem
resoldre-ho més fàcilment.

> Tingueu en compte també que anem per la versió 4 del procés de proves
> de la versió 3.0 en català i re-sincronitzar el Pootle voldria dir
> tornar a començar ja que es toquen totes les cadenes.

Aquí sí que decidiu vosaltres... La veritat és que no sé si suposa més
feina a part de fer l'sdf (que és un moment).

Crec que no seria tan dramàtic per a les revisores canviar-ho. M'explico.

Hi ha dos problemes:
1. Un fitxer sobreescrit per un altre que no tocava
Abans (és a dir, amb les RC que circulen) part de l'ajuda del Writer
contenia informació del Calc que no toca. Qualsevol que ho estigui
revisant sobre el programa, suposo que ho veurà.

2. Fitxers desincronitzats amb els darrers POT
Tota la resta de la llista d'abans. Això requereix anar un a un,
importar del POT [1] i tornar a traduir el que quedi pendent, que és
molt poc.

El primer suposa la major part de la diferència i ja està arreglat al
Pootle (només). Arreglar-ho sí que canviaria cadenes, però em sembla
justificat perquè l'errada és molt visible.

El segon suposa una mica més de feina i traduir alguna cadena més (~25).
Arreglar-ho afegiria traduccions pendents i potser alguna cadena canvia
una mica (fuzzy), però són molt poques.

Sóc partidari d'anar sincronitzant a mà...