[OpenOffice] Desincronització cadenes helpcontent2!

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic oct 15 10:24:47 CEST 2008

En/na Raül Cambeiro ha escrit:
> Hola,
>
> Mirant el Pootle m'he adonat que el nombre total de cadenes en català
> no coincideix amb la resta. En concret:
> Llengua                    ca        la resta    delta
> Total de paraules        426063    429018        2955
> Total de cadenes        44400    44760        360
> llistes.softcatala.org/mailman/listinfo/openoffice

Hola Raül,

Moltes gràcies per mirar-te això.

Jo crec que el que ha succeït és que alguns fitxers des de que els van
repartir fins que els hem pujat (en alguns casos amb una finestra de
mesos) s'han actualitzat al Pootle i el que tenim no és la darrera versió.

Quan puges un fitxer al Pootle hi ha dues maneres: sobreescrius el que
hi ha o fusiones amb el que hi ha. La fusió teòricament és la millor
opció ja que si, per exemple, han sortit dos cadenes noves mentre
treballaves amb el fitxer, el Pootle agafarà les teves traduccions i les
fusionarà. Deixant així les dues noves cadenes pendents de traducció. En
la practica la fusió va molt malament, i el mateix fitxer que baixes, el
tornes a pujar immediatament i sovint et dona fuzzy(s). Llavors tots els
fitxers els pugem en mode de sobreescriptura, el que causa que si hi ha
alguna cadena nova no surti.

Hi ha com a mínim dues solucions:

· Demanar que re-sincronitzin el Pootle amb les últimes traduccions.
Això penso que serà un desgavell perquè la traducció de la 3.0 es va
tancar a l'Agost i el que pujaran ja es de la 3.01 o 3.1 probablement.

· Esperar a que ells re-sincronitzin per la 3.1 i llavors traduir el que
cal i continuar funcionant amb el que tenim.

Jo optaria per la segona opció si són poques cadenes (sembla ser) el que
ens manca i només afecta a l'ajuda.

Tingueu en compte també que anem per la versió 4 del procés de proves de
la versió 3.0 en català i re-sincronitzar el Pootle voldria dir tornar a
començar ja que es toquen totes les cadenes.

Jordi Mas i Hernàndez. Bloc: http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Desè aniversari de Softcatalà -> http://10anys.softcatala.org