[OpenOffice] Desincronització cadenes helpcontent2!

Raül Cambeiro rulet a ono.com
dic oct 15 11:23:56 CEST 2008

Vaja, ens hem creuat amb el Jesús...

> També hi ha fitxers del UI que estan trencats

Caca. Aquests no els he mirat.

> (no dic que pugui passar, dic que ja està passant)

Llavors és prudent mirar de corregir-ho a mà, com deia?

> Deixar que el Pootle faci les sincronitzacions al meu entendre és un
> error, les sincronitzacions s'han de fer a mà offline i *només* pujar
> al Pootle cadenes correctament sincronitzades.

Completament d'acord.

No he estat capaç de trobar els POT exactes que van generar el que hi ha
al Pootle per a la resta de llengües. Se m'ha acudit (en local) d'anar
actualitzant els PO catalans de la llista amb altres PO correctes (per
exemple, els francesos). Entenc que així els POT de referència seran els
esperats. És cutre, però m'ha semblat que funciona bé. Òbviament, això
introdueix unes poques cadenes sense traducció i algunes fuzzy.

Creieu que val la pena seguir? O ho deixo estar i ja veurem què passa?
Si us sembla, mentre decidim, vaig fent i us ho envio més tard. No toco
res més al Pootle (només he tocat l'swriter/02.po).

Salut,
rul