[OpenOffice] Enllaços a pàgines en anglès

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij maig 22 14:29:15 CEST 2008

En/na RODRÍGUEZ i VALLVERDÚ Judith ha escrit:

> Hola a tothom,
>
> estic traduint el fitxer swriter/guide.po i he trobat el següent:
>
> <link
> href=\"http://wiki.services.openoffice.org/wiki/Documentation/How_Tos/Setting_up_a_Style_for_Numbering_Lines_in_Code_Listings\">Wiki
> page about numbering paragraphs by styles</link>
>
> Suposo que cal mantenir aquest enllaç a la traducció? En cas
> afirmatiu, us sembla bé que la traducció indiqui que la pàgina
> enllaçada és en anglès? Potser ja teniu algun criteri per a aquests
> casos. Jo proposo: “Pàgina wiki amb informació relativa a la numeració
> [...]
Hola Judith,

Jo mantindria l'enllaç al document original ja que no hi ha plans per
traduir aquest tipus de recursos a curt termini. Em sembla bé el que
proposes d'indicar que es troba en anglès.

No teníem aquest criteri però l'he afegit:
http://www.softcatala.org/wiki/OO_Traducci%C3%B3_Documentaci%C3%B3#Altres_criteris

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/