Re: [OpenOffice] Col·laboració per a un treball de recerca

Montse Font Roura mfontroura a gmail.com
dic maig 14 15:42:47 CEST 2008

Hola Joan,

pots enviar-me el qüestionari quan vulguis, intentaré respondre'l en un
temps raonable.

Atentament,

Montse Font

El 9 / maig / 2008 21:39, Joan Balagué <jbalagues a gmail.com> ha escrit: