[OpenOffice] Col·laboració per a un treball de recerca

Joan Balagué jbalagues a gmail.com
div maig 9 21:39:16 CEST 2008

Hola,

Sóc estudiant del Màster en Societat de la Informació i el Coneixement a la
UOC i estic fent un treball de recerca sobre el programari lliure per a una
de les assignatures, Metodologies qualitatives per a la recerca social.

He vist que participes en el projecte de traducció al català de
l'OpenOffice.org i m'adreço a tu per demanar la teva col·laboració.
T'agrairia moltíssim que poguessis dedicar una mica de temps per explicar-me
la teva experiència en aquest projecte. Si et sembla bé, t'enviaria una
sèrie de preguntes per correu electrònic. Les respostes poden ser tan
llargues o curtes com vulguis i no crec que necessitis massa temps per
completar-les. En aquest cas, et garanteixo que tot el que em diguis serà
considerat confidencial i que tindré cura que cap informació que pugui fer
servir faci pública la teva identitat.

Espero la teva resposta i t'agraeixo el temps que, fins ara, m'has dedicat.

Cordialment,
Joan Balagué