[OpenOffice] Traducció de placeholder

RODRÍGUEZ i VALLVERDÚ Judith jrodriguez a termcat.cat
div jun 20 10:09:00 CEST 2008

Bon dia,

estic trobant el terme placeholder en diversos fitxers de la documentació i m'ha sorgit un dubte, ja que al Recull de termes trobo l'equivalència text variable, mentre que aquí: http://www.softcatala.org/wiki/Glossari_de_l'OpenOffice.org trobo marcador.

Em podeu dir si tenim alguna forma preferida i si sempre hem de fer servir la mateixa en tots els contextos? He trobat el terme tant en fitxers referents al Math com al Basic i també al Writer.

Moltes gràcies!

Documents adjunts:

Judith Rodríguez Vallverdú

Àrea de Recerca Sectorial
www.termcat.cat <http://www.termcat.cat>
La informació inclosa en aquest missatge electrònic és confidencial i s'adreça exclusivament al destinatari o destinataris indicats. Si rebeu aquest missatge per error, us informem que no se'n permet la reproducció o divulgació, i us preguem que ho comuniqueu al remitent per aquesta mateixa via i n'elimineu qualsevol còpia digital o impresa. Gràcies.