[OpenOffice] Darrera versió de la construcció de l'OpenOffice 3.0 en català

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij jun 19 13:11:28 CEST 2008

Hola Joan,
> Bona nit,
>
> Aquest build representa com serà la versió definitiva? O només és per
> avaluar la qualitat de la localització?

Només per avaluar les traduccions com queden un cop ensamblades a la
interfície.

> He observat que no incorpora el diccionari de català. En la versió
> definitiva l'incorporarà?

Les versions que produeix OpenOffice.org no l'incorporen. Les nostres sí.

> Bé,. m'ha quedat una mica off-topic el missatge però era,
> principalment, per advertir del tema del diccionari de barbarismes.
La resta de temes els desconec o no me'ls he pogut mirar encara. Si algú ho pot fer, estaria bé, especialement el tema dels barbarismes.

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/