[OpenOffice] Text entre etiquetes

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim abr 15 15:08:01 CEST 2008

En/na Montse Font Roura ha escrit:

> Hola a tots,
>
> Estic traduint la cadena següent corresponent a l'arxiu
> sbasic/shared/02.po (que es troba a les macros i diàlegs del Calc, la
> ruta per arribar-hi és Macros-->Organitza les macros-->OpenOffice.org
> Basic):
>
> <link href=\"text/sbasic/shared/01050300.xhp\" name=\"Manage
>
> No sé quin és l'ordre correcte per traduir el text d'aquestes
> etiquetes, concretament, on ha d'anar la traducció de dialog d'aquesta
> cadena.
>
> Jo crec que hauria de ser així:

> [...]

Hola Montse,

El text que es troba entre les etiquetes <emph> </emph> aparereixerà en
cursiva (ara documentaré això). Tal com es comenta a la documentació[1]
el text de l'atribut name en el cas de l'etiqueta link també s'ha de
traduir.

A l'interfície d'usuari tenim al fitxer basctrl\source\basicide.po:

#: basidesh.src#RID_POPUP_BRKDLG.menu.text
msgctxt "basidesh.src#RID_POPUP_BRKDLG.menu.text"
msgid "Manage Breakpoints"
msgstr "Gestiona els punts de ruptura"

Llavors jo ho traduiria la frase que tu pregunta-ves per:

"<link href=\"text/sbasic/shared/01050300.xhp\" name=\"Gestiona els
punts de ruptura"

Fitxa't-hi que d'aquesta manera el nom de la capsa de diàleg també
estarà en cursiva com a l'original anglès.

Atentament,

[1]  http://www.softcatala.org/wiki/MaratOO_o_Documentació

--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/