[OpenOffice] consulta: s'han de traduir les funcions?

Sílvia Miranda silvia a softcatala.cat
dim abr 15 11:01:43 CEST 2008

Hola,

Per veure el context, vaig entrar a l'ajuda de l'OOo (secció OOo Basic);
així vaig comprovar quines cadenes corresponien als fragments de codi.

Tot allò que siguin fragments de codi, noms de funcions, noms de paràmetres,
> etc, no s'han de traduir ja que l'únic que hem adaptat al català, igual que
> fan altres llengües, és només el llenguatge de funcions de l'OpenOffice
> Calc.

Segons que diu en Jesús, els comentaris del codi (el text que hi ha després
de "rem") sí que els podem traduir. Val la pena que ho fem, oi?

Salut,

Sílvia