[OpenOffice] consulta: s'han de traduir les funcions?

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll abr 14 11:25:08 CEST 2008

En/na Sílvia Miranda ha escrit:
> Hola,
>
> Estic traduint el fitxer sbasic/guide.po i tinc un dubte. En el fitxer
> apareix el codi següent:

A la documentació de l'OpenOffice hi ha un secció que en anglès es diu
"Macros and Programming" que tracta sobre les diferents maneres que hi
ha d'automatitzar l'OpenOffice. Tracta temes com llenguatges de
programació, funcions i altres tecnicismes. La majoria d'aquesta
documentació es troba als fitxers  del directori
"helpcontent2/source/text/sbasic/".

Tot allò que siguin fragments de codi, noms de funcions, noms de
paràmetres, etc, no s'han de traduir ja que l'únic que hem adaptat al
català, igual que fan altres llengües, és només el llenguatge de
funcions de l'OpenOffice Calc.

És tracta d'una part força difícil per persones no tècniques on cal anar
molt en compte. Si tens cap dubte de cap fragment en concret pregunta a
la llista.

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/