[OpenOffice] consulta: s'han de traduir les funcions?

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dll abr 14 08:44:46 CEST 2008

2008/4/14, Sílvia Miranda <silvia a softcatala.cat>:
> Hola,
>
>  Estic traduint el fitxer sbasic/guide.po i tinc un dubte. En el fitxer
>  apareix el codi següent:
>
>  Displaying a Dialog
>
>  rem global definition of variables
>  Dim oDialog1 AS Object
>  Sub StartDialog1
>  BasicLibraries.LoadLibrary("Tools")
>  oDialog1 = LoadDialog("Standard", "Dialog1")
>  oDialog1.Execute()
>  end sub
>
>  Són funcions globals per carregar diàlegs, visualitzar-los... He vist
>  que tant en francès com en espanyol s'ha traduït la primera línia de
> [...]

L'ordre "rem" serveix per introduir un comentari en el codi i, per
tant, el que hi hagi després de rem (sempre en la mateixa línia) es
pot traduir. Però res més.

Jesús Corrius
http://www.corrius.org/bloc/