Re: [OpenOffice] Salutació, preguntes sobre memòria de traducció i descàrrega de fitxers .po

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dis set 8 13:04:36 CEST 2007

> Si, això ja ho vaig veure, però quan arribo al po sense nombre de línia,
> els caràcters amb accents o dièresi o altres caràcters catalans, no es
> visualitzen correctament al Firefox, amb l'Epiphany tampoc,...i no sé si
> és culpa meva. He verificat que tingui el català com a primer idioma a
> la configuració de visualització del Firefox, però segueix igual:

> Fixa't en la paraula "adreça".
> Aquest és el meu problema. Si són cinc línies no passa res, però si en
> són moltes doncs és un pèl emprenyador.

Els fitxers estan en en format UTF-8. Has de visualitzarlos amb
aquesta codificació de caràcters per poder-los desar correctament en
disc. Si no, sempre pots utilitzar la detecció automàtica.

--
Jesús Corrius
http://www.corrius.org/bloc/