Re: RE : Re: [OpenOffice] Més feina

Joan Montané jmontane a gmail.com
dij nov 15 09:13:06 CET 2007

Gràcies Linda pels comentaris,

la veritat és que no he fet tanta feina, només he completat les cadenes que
faltaven per traduir, la gran majoria ja estaven traduides. Ara un parell de
preguntes a la llista o a en Jordi Mas,

1.- Tot el que es faci avui ja no serveix per res? Crec recordar que la data
límit de canvis era ahir, oi?
2.- Hi ha alguna manera de poder anar polint les traduccions actuals?  Així,
quan arribi la 2.xx o 3.xxx, la base ja traduïda seria més acurada i ens
podriem dedicar a les cadenes noves amb més calma.

Atentament, Joan Montané.

El 14/11/07, Linda O <verdelambton a yahoo.fr> ha escrit: