[OpenOffice] (Canvis) extensions/source/...

Linda O verdelambton a yahoo.fr
dic nov 14 12:32:56 CET 2007

esparver - <esparvermail a gmail.com> a écrit : On Nov 14, 2007 2:49 AM, Linda O  wrote:

> Entrada 24:
> Settings
> Configuració > Paràmetres

A mi em sembla millor la original.

D'acord.  No la canviaré.

> Entrada 17
> Decline
> No l'acceptis > No accepta
> (Nota: l'entrada 16 és 'accept' > 'accepta' així que no em sembla tenir
> sentit que 'decline' (el contrari) sigui l'imperatiu 'no l'acceptis'. No
> hauria de ser 'No accepta'?)

No. No m'agrada tampoc la original, però "no accepta" no té sentit.
Rebutja?

Crec que sí.  Vaig suggerir 'rebutja' en un correu anterior.

> extensions/source/scanner.po
> Entrades 1 i 19:
> Set
> Conjunt > Defineix??
> (Nota: no sé si 'set' aquí és un nom - és a dir 'conjunt' - o un verb - és a
> dir 'defineix'. Algú ho sap?)

Sense veure on surt això no puc estar-ne segur, la posaria com a
dubtosa si no sabem on surt.

D'acord

> Entrada 48:
> Positioning
> Posició > Posicionament

Posicionant?

> Entrada 51:
> Filtering / Sorting
> Filtre / Ordre > S'està filtrant / ordenant
> (Nota: un altre cop, no estic segura si 'filtering' i 'sorting' són noms en
> aquest cas o bé verbs). Algú ho sap?

Tornem al context, de tota manera si està en un menú hauria de ser
filtra/ordena

No les canviaré.

> Entrada 220:
> Delay
> Retarda > Retard
> (Nota: crec que aquí 'delay' és un nom i no un imperatiu)

Jo, en canvi, penso que és imperatiu.

:-) D'acord. No canviaré aquesta entrada tampoc.

A les altres no hi tinc cap objecció.

És tard però faré les modificacions abans d'anar a dormir.  Gràcies per la teva ajuda Jordi.

Linda Oxnard
Dacco project - Open source English-Catalan dictionary
http://www.catalandictionary.org